Un oficial Volkswagen a declarat în cadrul Salonului Auto de la Shanghai că brandul german are în plan comercializarea viitoarelor sale modele electrice la prețul celor convenționale.

În ultima perioadă, Volkswagen a luat cu asalt scena marilor saloane auto din Europa, Statele Unite și Asia. Germanii au căutat să își repare imaginea grav afectată de Dieselgate prin lansarea unor concepte electrice sub un nou brand denumit ID.

Acesta va da naștere în perioada imediat următoare unei game complete de modele electrice. În cadrul Salonului Auto de la Shanghai, acolo unde germanii au dezvăluit Volkswagen ID Crozz, prototipul unui crossover electric, Christian Senger, omul care conduce departamentul vehiculelor cu zero emisii, a făcut o serie de afirmații despre poziționarea acestui tip de mașini în lista de prețuri VW.

Potrivit lui Senger, Volkswagen a reușit să obțină un cost destul de redus de producție pentru viitoarele sale mașini electrice. „Lansarea mașinilor noastre electrice la un preț similar cu cel al modelelor actuale, convenționale, va schimba complet piața auto. Ne vom folosi de nevoia oamenilor de a trece de la motoare cu combustie internă la cele electrice, pentru a reinventa complet brandul”.

Având în vedere că Volkswagen plănuiește să vândă trei milioane de mașini electrice pe an până în 2025, afirmația oficialului pare să fie cât se poate de solidă. Prețul mic le va permite germanilor să recupereze avansul comercial pe care îl are acum Alianța Renault-Nissan.