EvGo  Smart Charge

Aplicatie mobila IOS & Android

Solutie Software pentru Management & Plata (B2B & B2C)

EVGO Green Motion, sustine mobilitatea electrica, parte integranta in dezvoltarea proiectelor Smart City – care nu mai este doar un concept, este o necesitate si un nou mod de viata pentru toti cetatenii unui oras dezvoltat.

Evoluțiile in domeniul mobilitatii electrice, prezinta noi provocari pentru producatorii de autovehicule electrice si statii de reincarcare. Pentru a veni in sprijinul dezvoltatorilor unei infrastructuri verzi, am creat aplicatia mobila Android & IoS care asigura comunicarea dintre centrul de comanda al infrastructurii si statia de reincarcare vehicule electrice printr OCPP 1.6 (Open Charge Point Protocol).

Stația de reincarcare se conecteaza la centrul de comanda prin protocoale TCP de inalt nivel, care permit integrarea cu sistemele clientului, fiecare stație trimite on-line actualizari stare functionare/stand-by, gestioneaza autorizarile clientului, receptioneaza planurile de incarcare, instrucțiuni de funcționare și rezervari. Stația raspunde in timp real prin comenzile trimise de catre operator, pentru managementul energiei electrice.

B2B

  • Setare & Monitorizare statii

  • Transmitere informatii in timp real

  • Integrare Sisteme Plati & Contabilitate

  • Raportare (basic & advanced)

  • Sistem de Users & Roluri

  • Modul de “Parteneri”

B2C

  • Aplicatie IOS & Android

  • Mod avansat de cautare

  • Sistem de rezervari

  • Plata prin Card & SMS

EvGo Smart Charge se poate adapta la cerintele fiecarui producator de statii de reincarcare, gestionand si/sau integrand in reteaua nationala/europeana statii de reincarcare existente sau noi, astfel :

  • Instalare App de pe piețele Android / IoS și pe Google Map

  • Localizarea stațiilor de reincarcare disponibile si indrumarea spre cea mai apropriata statie.

  • Rezervarea statiei intr-un interval de timp prestabilit

  • Vizualizarea si controlul procesului de incarcare, plata și facturarea automata.

  • Administrare interfata: urmare a dezvoltarii unei “Interfete Partener” operatorii/proprietarii unei infrastructuri verzi, pot administra informații generale, fotografii, orar de funcționare, prețuri energie electrica, sa vizualizeze toate detaliile tranzacțiilor executate si facturile emise.

  • Utilizare interfata: se selecteaza o stație adecvata din lista clar ordonata, in functie de locatia clientului, fiind prezentate informații despre conectorii/prizele de incarcare, astfel incat sa se stie daca vehiculul respectiv se poate incarca.

  • Harta statiilor de reincarcare: vizualizarea și identificarea informațiilor privind locatia si disponibilitatea statiilor de reincarcare.

  • Interoperabilitate: afișare in timp real status stație, proces de incarcare, atentionare client incepere/finalizare incarcare.

  • Interfata de management: pot fi preluate in management&plata statiile care comunica prin protocol OCPP 1.6

  • API: pentru conectarea la diverse sisteme informatice prin care se pot monitoriza si statiile de reincarcare.

Facilitati utilizatori

  • Prin instalarea aplicatiei mobile Android & IoS se obține acces instantaneu la stațiile de reincarcare din zona dvs.

  • Disponibilitate : Android / IoS, scan cod QR, NFC

  • Facturare: se introduc date client (PF,PJ) si se elibereaza document fiscal disponibil pentru fiecare tranzactie

  • Informatii: permite operatorilor de retea adaugarea de fotografii locatie, descriere statie, preturi, contact

  • Pornire proces reincarcare: odata selectata statia si pornit procesul de reincarcare prin intermediul aplicatiei, se ofera o imagine clara prin vizualizare parametrilor de incarcare V/A, status, cantitate energie electrica consumata, durata, cost, primire notificare finalizare incarcare

  • Metoda plata: card bancar, SMS, credit, voucher

  • Aplicația mobila ofera acces la informatii sesiuni incarcare, diagrama proceselor de incarcare

Facilitati operatori

Prin interfața de administrare a infrastructurii statiilor de reincarcare, operatorii/proprietarii acestora pot administra/efectua/vizualiza urmatoarele :

  • Informații generale

  • Fotografii

  • Orar funcționare

  • Prețuri energie electrica

  • Marketing

  • Detaliile tranzacțiilor executate

  • Facturi emise

  • Credite / vauchere / cupoane discount